There are no translations available.

Presentació de la societat CarSharing (juliol 2004)La societat Catalunya CarSharing va ser fundada per la FMSS. A l'actualitat, després de diverses ampliacions de capital, la fundació posseeix un 8% de les accions i té un representant en el seu consell d'administració.

La incorporació a finals del 2009 de la firma nord-americana ZIPCAR, el primer gran operador mundial de car-sharing, com a accionista de l'empresa suposarà una nova fase en la implantació del car-sharing a Espanya. D'altra banda, en els darrers mesos dos operadors han iniciat a Madrid el servei de car-sharing, Connect by Hertz i Respiro. L'aparició d'aquests dos operadors a la capital d'Espanya, junt amb la consolidació del car-sharing català, fa pensar en una propera ràpida expansió per tota la geografia espanyola d'aquesta  modalitat de flota compartida de cotxes.

l mes de març de 2010, la societat, que ara opera sota la marca comercial de Avancar, havia assolit ja els 3.700 clients que usaven de manera compartida una flota de 117 cotxes localitzats en 38 aparcaments a Barcelona, Sabadell, Sant Cugat del Vallès i Granollers.