3ª ed. Curso MOOC - Gratuito OnlineIntroducción a la Gestión de la Movilidad SostenibleUrbana

Ara realitzem aquest MOOC, gràcies al suport de l'Ajuntament de Barcelona, amb l'objectiu d'estendre l'interès per els principis bàsics de la mobilitat sostenible, enfocament de gestió que tant necessiten les nostres ciutats.

Ahora realizamos este MOOC, gracias al apoyo del Ayuntamiento de Barcelona, con el objetivo de extender el interés por los principios básicos de la movilidad sostenible, enfoque de gestión que tanto necesitan nuestras ciudades.

Metodologia. On-line a través de la nostra plataforma e-learning (moodle).  El MOOC inclou dues videoconferències, una a l'inici  i l’altra al final del curs.                                         L'avaluació es realitzarà per test a cada tema i hi haurà una avaluació final. La documentació es facilitarà en català i castellà.

Durada: 30 hores.

Calendari: De l'18 de setembre a 23 d'octubre de 2017

Metodología. On-line a través de nuestra plataforma e-learning (moodle). Incluye dos videoconferencias, una al inicio y otra al final del curso. La evaluación se realizará por tests en cada tema y habrá una evaluación final. Idiomas: catalán y castellano

Duración: 30 horas.