Coempleo en mobilitat sostenible

Posted on ds., 02/01/2021 - 19:23 by admin
 Coempleo en mobilitat sostenibleible

La FMSS ha desenvolupant el projecte COEMPLEO EN MOBILITAT SOSTENIBLE dirigit a donar suport al emprenedoria en mobilitat sostenible mitjançant diferents accions gratuïtes per a treballadors i empresaris d'Andalucia, Comunitat Valenciana i Múrcia:

co-empleo

* Formació en línia a través de la plataforma e.learning.
* 3 cursos de formació semipresencial, a Sevilla, Múrcia i València. Cada curs de 120 hores (84 on.line i 36 presencials)
* Assessorament en emprenedoria en mobilitat sostenible
* Xarxa d'empreses de mobilitat sostenible i observatori
* Butlletí informatiu en mobilitat sostenible
* Estudi d'emprenedoria en mobilitat sostenible
* Jornada d'emprenedoria en mobilitat sostenible* Premis a l'empresa i a el projecte en mobilitat sostenible

Amb aquest treball volem que la Fundació Mobilitat Sostenible i Segura sigui un referent per a tots aquells interessats en emprendre en mobilitat sostenible facilitant-nous coneixements i comunicació d'experiències a través de la xarxa col·laborativa que es crearà en el projecte i que creixerà al llarg de el temps .

El projecte gratuït per als seus destinataris, està cofinançat pel Fons Social Europeu a través del Programa empleaverde de el Ministeri d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient.

Accions gratuïtes co-finançades pel Fons Social Europeu. FMSS 2013.