aula.fundaciomobilitatsostenible.org

2n curs MOOC 2020 gratuït en línia, URGENT, "Introducció a un nou model econòmic social, sostenible i estacionari"

Vistes les circumstàncies de confinament de molts de nosaltres, a causa de la pandèmia mundial de l'COVID19, hem decidit, a partir d'una col·laboració entre l'associació revo Prosperitat Sostenible i la Fundació Mobilitat Sostenible i Segura, organitzar amb caràcter d'urgència aquesta segona edició d'aquest curs. Es tracta sens dubte d'una bona opció per combatre el tedi de l'confinament.

Com en l'anterior curs de 2016, l'objectiu d'aquest és donar a conèixer les bases teòriques d'un nou model econòmic, alternatiu a l'actual, que necessàriament ha de ser estacionari, per tant sostenible i socialment just. Aquest nou model és imprescindible per frenar la crisi climàtica i per aconseguir un ordre mundial i local més just en la distribució de la riquesa.

El curs està dirigit a: científics, politòlegs, economistes, enginyers, biòlegs, ambientòlegs i moltes altres professions amb interès en el canvi de model econòmic. Però també està dirigit a qualsevol ciutadà o ciutadana que tingui interès en aprofundir en aquestes qüestions.

Metodologia. On-line a través de la nostra plataforma e-learning (moodle). Inclou a l'almenys dos videoconferències, un a l'inici i una altra a la fi de el curs. Però excepcionalment anem a provar de fer diverses de contingut monogràfic. Informarem als matriculats.

Avaluació. Es realitzarà per tests en cada tema i hi haurà una avaluació final. Idiomes dels materials escrits que per raons d'urgència aquesta vegada estan només escrits en castellà. En la següent edició, amb més temps pord elante, tornarem a el bilingüisme català / castellà

Durada: 30 hores.

Calendari: De 2 a 15 d'abril de 2020.

Inclou certificat de realització de el curs en format electrònic.

Per interessades a realitzar el curs, incloem els enllaços corresponents:

Inscripció 2º MOOC

Programa

Més informació a: mooc1@fundaciomobilitatsostenible.org amb la paraula MESSE al titular.

Data inici
Data fi