aula.fundaciomobilitatsostenible.org

3ª Ed. Curs MOOC 2020 gratuït en línia, Introducció a un nou model econòmic social, sostenible i estacionari

A la vista de l'èxit de la convocatòria de l'2n curs MOOC d'Introducció a l'Model Econòmic Sostenible, Social i Estacionari, que s'ha dut a terme en la primera quinzena d'abril, per combatre millor el confinament per motiu de la pandèmia mundial de l'COVID19, convoquem ara aquest 3r curs, amb idèntica matèria a l'recentment finalitzat curs, a partir d'una col·laboració entre l'associació revo Prosperitat Sostenible i la Fundació Mobilitat Sostenible i Segura.

L'objectiu d'aquest curs és donar a conèixer les bases teòriques d'un nou model econòmic, alternatiu a l'actual, que necessàriament ha de ser estacionari, per tant sostenible i socialment just. El nou model és imprescindible per frenar la crisi climàtica i per aconseguir una sortida més justa a la crisi de l'coronavirus tant en l'ordre mundial com local i una millor distribució de la riquesa.

El curs està dirigit a científics, politòlegs, economistes, enginyers, biòlegs, ambientòlegs i moltes altres professions amb interès en el canvi de model econòmic. Però també està dirigit a qualsevol ciutadà o ciutadana que tingui interès en aprofundir en aquestes qüestions.

Metodologia. On-line a través de la nostra plataforma e-learning (moodle). Inclou un paquet de nou videoconferències i d'unes sessions presencials a través d'videonconferencia.

Avaluació. Es realitzarà per tests en cada tema.

L'idioma de el curs és el castellà. Durada: 39 hores.

Calendari: De 27 d'abril a el 24 de maig de 2020.

Inclou certificat de realització de el curs en format electrònic.

Per interessades a realitzar el curs, incloem els enllaços corresponents:

Inscripció MOOC MESSE 3

Programa.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Més informació a: messe1@fundaciomobilitatsostenible.org amb la paraula MESSE-3 al titular.

Els alumnes que es van matricular el curs MESSE 2, convocat amb caràcter d'urgència, i que no es van connectar a la plataforma Moodle de el curs queden exclosos d'aquesta convocatòria i hauran d'esperar a la propera.

Data inici
Data fi