aula.fundaciomobilitatsostenible.org

Introducció a la Gestió de la mobilitat sostenible urbana per a empleats del Transport Públic. 2ª edició del Curs gratuït

2 ed. Gestión de la movilidad sostenible. Empleados transporte público

El curs se suporta sota la plataforma e-learning Moodle, està prevista la realització del curs, que és gratuït i està adreçat a empleats del transport públic, d'empreses públiques o privades, ferroviàries o d'autobús, amb una durada de 33 hores, i que s'impartirà del 31 d'octubre al 12 de desembre del 2019.

El curs està dirigit per Pau Noy, que també forma part de l'equip de professors juntament amb Belén Calahorro, Ricard Riol i Manel Ferri. Durant l'edició del curs es faran dues videoconferències, una a l'inici i una altra al final del curs, així com una sessió presencial a Barcelona en la data que més convingui a tothom.

L'avaluació es realitzarà per test en cada tema i hi haurà una avaluació final.  Al finalitzar el curs s'entregarà, en format electrònic, un certificat conforme s'ha realitzat.

La inscripció al curs ja està oberta i pots fer-la clicant aquí.

Per a més informació, aquí tens el programa, dirigir un correu electrònic a l'adreça mooc1@fundaciomobilitatsostenible.org  o pots consultar la pàgina web www.fundaciomobilitatsostenible.org

Data inici
Data fi