Cicle de conferències "L'adaptació al canvi climàtic i a la crisi energètica. Canviar per seguir vivint"

Posted on dl., 09/01/2023 - 19:10 by admin
Cabecera Cicle de conferències

Buenas tardes / bona tarda

En este enlace programa-cicle-conferències encontrarán el programa del ciclo de conferencias que la fundación Mobilitat Sostenible i Segura, conjuntamente con revo Prosperidad Sostenible, organizan en Barcelona entre el 16 de enero y el 17 de abril, cada dos lunes alternos (7 conferencias).

De interés para los que viven cerca de Barcelona y su entorno.

Adjuntamos, así mismo, el anuncio de la primera conferencia dedicada a analizar Cómo hemos de interpretar el cambio climàtico, a cargo de Jordi Solé.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

En aquest enllaç programa-cicle-conferències trobaran el programa del cicle de conferències que la fundació Mobilitat Sostenible i Segura, conjuntament amb Revo ProsperitatSostenible, organitzen a Barcelona entre el 16 de gener i 17 d'abril, cada dos dilluns alterns (7 conferències).

D'interès per als que viuen prop de Barcelona i el seu entorn.

Adjuntem, així mateix, l'anunci de la primera conferència dedicada a analitzar Com hem d'interpretar el canvi climàtic,  a càrrec de Jordi Solé.

Salutacions
Fins