Mujer con bici en bici fixi por la casada
Hombre con bici browton con aspecto de ir a trabajar
Bicis y tranvia
ciclista visto desde el retrovisor de un oche
Niña y su padre dibujando en la calsada

El carsharing

La societat Catalunya CarSharing va ser fundada per la FMSS. En l'actualitat, després de diverses ampliacions de capital, la fundació posseeix un 8% de les accions i té un representant en el seu consell d'administració.

La incorporació a la fi de l'any 2009 de la firma nord-americana Zipcar, el primer gran operador mundial de car-sharing, com a accionista de l'empresa suposarà una nova fase en la implantació de l'car-sharing a Espanya. D'altra banda, en els últims mesos dos operadors han iniciat a Madrid el servei de car-sharing, Connect by Hertz i Respiro.

L'aparició d'aquests dos operadors a la capital d'Espanya, juntament amb la consolidació de l'car-sharing català, fa pensar en una propera ràpida expansió per tota la geografia espanyola d'aquesta modalitat de flota compartida de cotxes.

El mes de març de 2010, la societat, que ara opera sota la marca comercial d'Avancar, havia arribat als 3.700 clients que usaven de manera compartida una flota de 117 cotxes localitzats en 38 aparcaments a Barcelona, ​​Sabadell, Sant Cugat de l' Vallès i Granollers.